Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex 20 és a halál között

szex 20 és a halál között

Alakul a szex, és az életem?

2021. október 07. - princess24

Nos gimi, pasik, bulik.

Egy nagyon régi, kisgyerekkori barátom nézett szembe első napon a gimiben velem. Kék szem, tejfehér bőr, kicsit pocakos, nem az én esetem. Viszont férfias udvariasság, imádat a részéről. Elvoltam vele, játéknak néztem. Ma már tudom, ha azt mondja egy hímnemű, hogy gyönyörü a kezed, no ott van a szeretet, és a szerelem. 

Diákszerelem volt a részéről, nyálasan csókolt, remegve. Semmit nem éreztem. Emlékszem, egyszer elvitt moziba. Hozzám sem ért, gondoltam, megsímítom a naciját. Oly jó sikerült, hogy elélvezett. Ott a moziban. 3 símítástól. Nem tiszteltem érte.

Jártunk más párokkal bulizni. Volt egy nagyon barátnőm -  most is az lenne ha nem költözik el, és megy hozzá az akkori szerelméhez -  aki osztálytársunk volt szintén. Járunk fagyizni. Magnóval a kezünkben (nem most volt), homorítottunk az utcán, lestek a srácok. Nagyon barátnőmmel egyszer nagyon megjártuk. Felszedtünk 2 srácot. Felhívtak magukhoz, hogy segítsünk takarítani egy buli után. Frász volt, nem buli... üres kecó, vetetlen ágy. A fiúk alsónacira vetkőztek. Ajajj, gázos volt a helyzet, ami csak fokozódott. Apuka hazajött. Mi a 2 lány huss a szekrénybe. A szívás az volt, hogy apuka elvitte a 2 srácot vásárolni. Hiába ellenkeztek, menni kellett. Mi ott lestünk a szekrényben, betojva :) Elég sokára szökött vissza a tulaj srác, hogy kiengedjen bennünket. Szex elmaradt, de betojtunk, bezárva.:)

Később a nagyon barátnőm bulit rendezett. Nagyon vártam a srácot, aki miatt a szekrényben landoltunk, de nem jött. Olyan sikeresen beittam valami alkoholt, hogy egész este az állólámpával táncoltam - jobb híján. Otthon forgott a szoba. Első berúgásom volt. Soha többé nem rúgtam be annyira.

Rengeteget jártunk strandra. Persze a cél tárgya a pasizás volt. Jól sikeredett. 20 évig tartott. De ne szaladjunk előre. Bikini, nyár, fene tudja kivel, de a strandon egy elég idősnek tűnő "pasi" vagy 2x rendesen megnézett. Bajuszos volt. Izmos. Felnőtt. Göndör nagy haja volt, fekete, szóval elaléltam. Nem mint a gimis remegős, fehérbőrű. (Azóta az APEH igazgatója egy megyében, - szóval azt is elszúrtam). Bejött a pasi, tudtam, hogy kell. Akit akartam már akkor megszereztem, így őt is. Meghívtak bennünket egy közös buliba, ahol csak velem táncolt, kicsit ledöntött az ágyra, csókolt.. bugyit is le akarta venni, de nem engedtem. Flegmán megjegyezte, neki miért nem adom??? 

Elállt a lélegzetem. Neki?!! Mint kiderült, az a hír járta, hogy nem vagyok szűz. 16 éves voltam akkor kb. Szűz 16 éves. A fekete göndör, mint kiderült discós volt, kissé ittas. Haza húztam a buliból, - a szomszédban volt - és tudtam, nagyon szerelmes leszek. Vagyok. Bejött. Ő lett a  férjem és a  gyerekem apja. 

No de ez már a következő történet. Hosszú út vezet még odáig.

Tarts ki, úgy gondolom, megéri majd

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtegnaptortent.blog.hu/api/trackback/id/tr2416714458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása