Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex 20 és a halál között

szex 20 és a halál között

Ez már a szex előszobája

2021. október 07. - princess24

Türelmes voltál?

Folytatom. Szóval, emlékeim szerint 13-14 évesen nyaraltam vidéken először. Én voltam a "városi lány". A pici falu összes pasija rám startolt, pedig a fenének sem jutott volna eszébe pasizni. (Nem eszembe jutott, más mocorgott akkor már)

Kisfalu, új, városi lány, jól is néztem ki, a szomszédba naponta 3x jött a rokonaihoz egy srác. Nem véletlenül. Simán kiszúrtam. Jó pasi volt. Szűk farmer tapadt a zacsira, fekete hajú volt a fiú... de elég béna, mert azt kérdezte meg legelőször, hogy hány óra van :P Lezseren lenyomtam, "hogy ócska a szöveged" - volt nevetés, nem az ő javára. 

Nem adta fel. A közeli erdőbe jártunk az uncsitesómmal, más srácokkal bringázni, persze Laci is jött. Nekem bejött. Este szegény nagynéném nem mert szólni, hogy órákig csókolództunka kapuban.11-ig simán. Nem vett nagyon a falu a szjára. Ah, csöppet sem. 

No akkor, - mostmár kijelenethetem, - akkor már nedves volt a bugyim. Minden este. Talán még ha rákoncentrálok, most is érzem ahogy a kapunak nyom Laci, és dagadozó nadrágja nyomja  a puncim. Ez már szex volt. Nyári, de szex. 

Télen folytatódott. Levelezés, néha nálunk összatapadás az ágyon. Ha jobban belegondolok, simán lefeküdtem vona vele, ha akarja. Nem merte. Szerencsére. 

Következő nyáron ugyanez volt a progi, csak egy kis plussz izgalommal. Lacinak volt egy pesit Laci barátja. Eszméletlen helyes, intelligens srác. Első Laci erre faragott rá. Második Laci lenyúlt magának vagy 2 hétre. Nem szerettem, de őrülten csókolt. Aztán elhúzott Franciaországba.

Én elkezdtem gimibe járni.

Nem tanultunk. Pasiztunk, csajoztunk.

No de ez, majd a következő részben.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtegnaptortent.blog.hu/api/trackback/id/tr8316714452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása