Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex 20 és a halál között

szex 20 és a halál között

Fütyilesés utáni love

2021. október 07. - princess24

Jó régen nem voltam itt.

De aki türelem, annak rózsát terem :)

Szóval, 5 évesen - mint az előzőekben írtam - bugyi le-fel volt. Az idő rohant, óvoda jött, és vele a love. Péter volt a nagy love tárgya. Mint rendes fiú és lány, együtt mentünk kézenfogva oviba, együtt ettünk, játszottunk és aludtunk.(!) Évekig ez ment, és elszúrtam. A srác francos  jól néz ki mostanság, eléggé jól áll anyagilag. Én marha 6 évesen pedig elengedtem.:)

Szóval 6 évesen nem volt fütyi, love volt. IGAZI!

Azt hiszem, 12 éves koromig csak jöttek - mentek a szerelmek, - mert volt állandóan, - de semmi szex nem volt az életemben. Mindaddig, míg 12 éves el nem múltam. Mi is számít szexnek? :) Talán az igazi első csók!? :) Fergeteges szerelem volt, igazi, első. Párhuzamos osztályba jártunk, szerintem még most is érzem az illatát a srácnak. Csókolóztunk, kézenfogva jártun haza, mígnem apám egyszer meglátta a sarkon csókolódzásunkat. Nem engedett ki a házból hetekig. DAztán ezt is elszúrtam. Mint eddig szinte mindent...

A srác nem egész évben járt velünk a suliba, 2 város között váltogatott. Elutazott és igértünk egymásnak levélhalmokat. Megvolt. Nem is lett volna nagy baj, de volt egy barátja. A suli legjobb pasija. Noná, hogy rám hajtott. Noná, hogy elmentem vele moziba. Noná, hogy megcsókolt. Nem emlékszem az illatára... De noná, hogy elmondta a "szerelmemnek". Paff. Vége lett. 

Megjegyzem, életem első szerelmével azóta is jóban vagyunk, és azóta is sajnálom,hogy elszúrtam. (Rendes ember, + kőgazdag)

Azt hiszem, itt egy kis szünet következik.

Ha követsz, igérem, izgalmasabb lesz. - hisz kezdek felnőni :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtegnaptortent.blog.hu/api/trackback/id/tr7216714440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása